Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς στη περιφέρεια του Δήμου Πατρέων

Πάτρα: Ετοιμάζεται για «μετωπικές» ο Δήμος για την δημόσια μεταφορά και τη συγκοινωνία - άρθρο του patrasevents.gr

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΡΘΡΟΥ:
"Στόχος της νέας δημοτικής αρχής θα είναι η σωστή λειτουργία των δημοσίων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, πιστεύοντας ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων των Πατρινών στο κέντρο της πόλης με ιδιωτικά μέσα μεταφοράς.
Σχεδιάζει έτσι να έρθει σε επαφή τόσο με το αστικό ΚΤΕΛ, όσο και με τον ΟΣΕ, αλλά και γενικότερα με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Από το ΚΤΕΛ η νέα δημοτική αρχή θα απαιτήσει την πλήρη κάλυψη δρομολογικά όλων των περιοχών της Πάτρας, ανεξαρτήτου του κέρδους ή της ζημίας που μπορεί να έχει η επιχείρηση.
Σε ότι αφορά τον ΟΣΕ και τον Προαστιακό η νέα δημοτική αρχή θα έρθει σε επικοινωνία με την διοίκηση του, ζητώντας να μάθει την καταληκτική ημερομηνία για την δρομολόγηση προαστιακού και στην Δυτική Αχαΐα καλύπτοντας το «τόξο» Παραλία, Μιντιλόγλι, Βραχναίϊκα, Τσουκαλαίικα , Καμίνια και Αχαγιά."

ΣΧΟΛΙΟ:
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η διαπίστωση ότι η νέα Δημοτική Αρχή πιέζει τους αρμόδιους φορείς για την ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς προς όφελος ΟΛΩΝ των δημοτών και όχι κυρίως για αυτούς του κέντρου. Είναι στο χέρι μας να διεκδικήσουμε την υλοποίηση σημαντικών έργων όπως είναι η δρομολόγηση, με σωστό όμως σχεδιασμό, του προαστιακού προς την Δυτική Αχαΐα και των απαραίτητων αστικών γραμμών ανταπόκρισης. 
Η ανάγκη ανάπτυξης του σιδηρόδρομου αποδεικνύεται και το άρθρο του patrastimes.gr "ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε.  - Τελευταίοι οι Έλληνες στις μετακινήσεις με τρένο"  που συνδυάζεται με ένα αρνητικό - πανευρωπαϊκό - ρεκόρ, αυτό των περισσότερων θανατηφόρων οδικών ατυχημάτων κάτι που αποτελεί και θλιβερή πραγματικότητα της ευρύτερης περιοχής.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου